Teknoloji

Şirketlerin Kafası da Karışık: Citroen 2025 Türkiye Hedefini Geçtiğini Açıkladı

Türkiye’de her zaman popüler olmasına rağmen 2023 yılında popülaritesini artıran Fransız otomobil şirketi Citroen’in yeni CEO’su Thierry Koskas. toplantı yaptı . Citroen Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım’ın eşlik ettiği CEO, Türkiye ziyaretinin sebebinin markanın ülkemizde ivme kazanması olduğunu belirtti. Citroen için Fransa’dan sonra Türkiye’nin de sıradaki ismi Koskas. ikinci büyük pazarhaline geldiğini duyurdu.

Thierry Koskas, Türkiye ziyaretinde Citroen’in ülkemizdeki geleceğine ilişkin dikkat çekici açıklamalarda bulundu. Görünüşe göre Citroen’in Türkiye için daha büyük planları var. Üstelik Citroen’in bu planlarını gerçekleştirmek için büyük bir çaba sarf etmesi gerekiyor. zorunda olmayacak benziyor Ne de olsa Türkiye’de her ay yepyeni arabalar çıkıyor. satış rekorları kırmakCitroen de bu durumdan nasibini alacaktır.

Citroen CEO’su Thierry Koskas’ın Türkiye’deki açıklamalarından öne çıkanlar

“Türkiye, Fransa’dan sonra en büyük pazarımız!”

Türkiye, Citroen’in anavatanı Fransa’dan sonra en büyük pazarımız haline geldi. Bu sonuçlar ziyaretimin ana sebebiydi. önümüzdeki dönemde Türkiye’ye özel yol haritası hazırlanıyorve bu başarıyı nasıl sürdüreceğimi bulmak için buradayım.Citroen CEO’su ifadeleri kullanarak C4X satışlarından memnun kaldıklarını ve bu nedenle önceliği Türkiye olacakifade etti.

“Yıllık hedefi ilk beş ayda aştık!”

Selen Alkım, markanın Türkiye’deki satışları hakkında şunları söyledi: 2023 yılı için 49 bin adet satış hedefi belirledik, ilk 5 ayda Hedeflerimizi aştık. Nitekim 2025 yılında Türkiye olarak Citroen’in beşinci büyük pazarı olmayı hedefledik. ikinci pazar pozisyona yükseldik. Mevcut satış performansı, yıl sonunda 1,4-1,5 milyon adetlik bir pazar büyüklüğüne işaret ediyor. Dövizdeki dalgalanma ve olası bir faiz artışı piyasanın 1 milyon adetin altında olan 900 bin adet seviyesinde gerçekleşmesine neden olabilir. yıl sonunda biz 60 bin adetBir satış amacımız var.”

“Döviz kurlarından kaynaklanan fiyat artışları için çalışıyoruz”

Haziran ayında otomotiv sektörü biraz sıkıntılı bir dönemden geçiyor. Başta Fiat olmak üzere hemen hemen her marka haziran ayının başından beri satış yapıyor. iki kez yükseltmek zorunda . Citroen Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım da bu konuda konuştu. ” Kur artışları için çalışıyoruz. Piyasanın durmasına neden olmadanFiyat konumlandırması yapacağız.Alkım, “Citroen kur artışları konusunda temkinli.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort